Alltid nåbar!

Inte alltid, men ofta tar jag med mig mobilen och lägger den vid sängen, så att dottern ska kunna få tag på mig om det behövs. Hon är ju trots allt i främmande land, och det kan ju hända saker som hon behöver hjälp med. Man vet ju aldrig...

Igår gjorde jag det, för en röst sade åt mig att det var bäst, så det gjorde jag och lade den på nattduksbordet. Jag somnade som en klubban igår, det är några kvällar innan här som jag har haft det svårt att somna men inte igår, och hann sova ett par timmar, när jag vaknade med ett ryck vid 00.30!

Det kom ett mess från dottern!


Hjälp! Tänk om det har hänt något hann ju jag tänka såklart och så kollar jag på mobilen och det är mycket riktigt från dottern och där står det: "test"....

Tack för den.

Så jag svarade: "ok."


Förstod att hon har haft något trassel med mobilen, för jag hade messat henne under dagen och inte fått svar, så jag förstår att hon testade den. Hmmm...men hon är något av en nattuggla och det är inte jag.

Tog ett tag innan jag kunde somna om.


kommentarer
Postat av: Jeanette Eurenius

Själv vägrar jag att ha mobilen med mig på nätterna, fast å andra sidan är inte mina barn så gamla att de inte bor hemma....

Lycka till imorgon!

// Jeanette

2008-07-01 @ 20:31:03

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0