Blev av med honom!

Jag har varit på en timmes hundpromenad innan det blev helt kolsvart på himlen. Skönt!
Jag blev av med Putte under promenaden, för jag mötte dottern med kompis som var på väg hem för att hämta honom. De skulle åka ut till en hed här i närheten och släppa kompisens hund och Putte lösa så de får rusa av sig.

jag tog vägen förbi vår lilla ICA-butik här och handlade tidningen, ägg och bröd som var på upphällningen hemma. Väl hemma igen så har jag lunchat, och så blev jaghelt solokvisten för Gubben, som nu känner sig bättre, åkte till vår kursgård för att hämta åkgräsklipparen för han ska klippa gräset här hemma har han tänkt.

Och jag hamnade framför datorn...

kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0