En ny dag!


Solen verkar lite tveksam idag, men jag hoppas att den kommer att håla sig framme.
Har precis ätit frukost och har planer på att åka ner till gymmet.

Jag har precis kollat vad tågen till Stockholm kostar härifrån, har lite dåligt med pengar just nu, och det blir ju 400:- fram och tillbaka. Hade tänkt mig en dagstur...Kanske väntar tills vi är i lägenheten istället, och tar en tur till storstan då.
Skulle behöva en miljon eller två känns det som, så jag köpte ett par trisslotter igår och på den ena var det vinst! Jippiee...25:-...Det kommer jag inte långt med.

Gubben åkte iallafall hastigt och lustigt till Tyskland igår på en kombinerad jobb-och semesterresa.

kommentarer
Postat av: Jeanette Eurenius

Kan du inte åka till Stockholm, men gubben kan åka till Tyskland? Eller just därför?

//Jeanette

2008-07-16 @ 14:05:51

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0