Google, youtube och Viacom!

Såg att Google måste lämna ut information om vilka som har varit in på Youtube till Viacom. Även vad de har tittat på och hur ofta de är inne och om man laddar hem något därifrån tror jag....hmm...storebror ser dig! Tydligen så är det bra information i jakten på fildelare, och det är säkert bra info även i reklamsyfte. De får ju reda på vad man är intresserad av...hmm...undrar vad mer det kan användas till?


Där har jag aldrig varit in iallafall, skönt!

Har du?


Jag tycker att det är lite trist med alla videoklipp som finns på så många bloggar också, blir så tjatigt, orkar inte titta på alla utan klickar mig ut igen.


kommentarer
Postat av: ejmis

Jag är ganska ofta inne på Youtube, finns mycket roliga nostalgi-klipp att titta på där =)

2008-07-05 @ 10:40:23
URL: http://ejmis.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0