Inget vettigt gjort!

Jag har inte fått så mycket vettigt gjort ännu!

Har skypat med dottern i England, hon kommer ju hem några dagar nästa vecka så det var en del saker vi var tvungna att lösa. Jag har handlat lite också, och har gått en långpromenad med hundarna och då var det så HETT! Hade helt fel kläder på mig, jeans och långärmad tröja. Men det var ju kyligt och regnigt imorse när jag klädde på mig...
Nu i slutet av promenaden så mulnade det på igen, och det kom några regnstänk...synd om den unga bonden...

Sörplar nu kaffe, och ska väl ta ett nappatag härhemma om jag nu inte fastnar vid datorn*harkel*..lätt hänt!

kommentarer
Postat av: matilda

sv: visst, när det har hänt så har det hänt. men det vore ju bättre om det inte hände? då det är det jag menar, att vi ska våga stå emot att det händer en gång till.

2008-07-05 @ 15:43:35
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0