Inte för länge!

Jag har varit till gymmet imorse, och det var behövligt! Satt 40 minuter på cykeln idag innan styrketräningen, och hade kunnat sitta längre kände jag om det inte hade varit för att jag fick ont i rumpan*fniss*
De har en tv uppmonterad i det rummet med cyklar och roddmaskinen, men det går inte att titta på vanlig tv utan du måste ha med en film...så det blir lite tråkigt att sitta länge på cykeln också.

Gjort av med en massa pengar också, men bara på tråkiga saker som mat...eller tråkiga, de behövs ju, men det finns ju roliga saker att handla;)

Har lunchat här, promenerat med hundarna i rask takt i 50 minuter, och ätit en fruktsallad med glass.
Nu tänkte jag försöka att göra någon nytta, och inte bara använda tiden till mig själv*fniss*

kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0