Kortklippt!

Nu är jag kortklippt igen! Tufft, uppklippt, spretigt kort! Så kan det gå!

Imorse så var vi till gymmet, och jag har kört rumpa, ben och mage och känner redan nu att jag kommer att ha en grym träningsvärk imorgon inämnda kroppsdelar.

Dagen har varit underbar här, varm och solig. Jag och dottern gick en runda nere på sta´n och efter frissan så gick vi och tog en "finfika" på café.

Vi har även hunnit med att titta på film här: "Älskade underbara" med Michael Nyqvist. Den var bra, och jag fällde en tår här och var.

Vad har ni gjort idag då?

kommentarer
Postat av: Ela

Helt sant!! "Jag är inte rädd, jag kan blogga"=)

Jag vill också träna!

Ha det så bra!

2008-07-10 @ 21:14:15
URL: http://elaas.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0