Morgonchattat!

Nu har jag fått Gubben att ringa doktorn! Att det ska vara så trögt för karlar att göra det....tror att de tycker att de inte har tid. Jag påminde honom att han har haft en sådan här hosta ett par gånger förut och en gång slutade det med lunginflammation och en antibiotikakur. Nu har han hostat, och jag menar så att han nästan kräks, sedan förra söndagen...det verkar ju inte ge med sig av sig själv direkt...


Han fick komma på en gång så nu är han på väg!


Jag har morgonchattat med dottern i England, väldigt bra med den här moderna tekniken, hon är på väg till jobbet nu. Hon kommer ju på onsdag så idag ska jag städa och bädda rent och putsa lite på Putte, som egentligen är hennes hund.


Han längtar efter henne.....


kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0