Packa! Hmmm...miljoner grejer ska med!

Jaha! Idag ska jag ju iväg för att spela golf med syrran, så nu ska jag sätta fart här!
Måste ju packa lite också eftersom jag ska knoppa över där, för jag är ju en sådan där som måste ha hårgrejer, som fön och tång, med mig. Sminkväskan, och tävlingskläder till imorgon måste med. Regnkläder också utifall att vädergubbarna har fel....och min bärbara såklart, så att jag kan blogga senare;) Blir miljoner med grejer för bara en natt, but that´s me!

Kommer att åka vid 9-9.30 för det tar säkert ett par timmar för mig att ta mig till den här golfbanan, och vi vill luncha innan vi peggar upp kl. 13.08.

Återkommer om en stund!

kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0