Romella smartbox!

Igår i Expressens bilaga så hade de en test av rese-necessärer, och det precis när jag hade tänkt att köpa en!

I testet var det ett par som var bättre än de andra och dessa två skillde sig i priset från varandra. En från Face som kostade över 400:- och en från Romella sport som hete smartbox och kostade 119:-


Medans Gubben var hos doktorn så åkte jag ner på stan för att handla mer tvättmedel eftersom jag håller på att fixa lite härhemma och det var slut. Gick då till vår lokala parfymaffär för att kolla om de möjligtvis hade sådana rese-necessärer. Det hade de! Till och med den från Romella....men de tog 375:- för den!

"Det betalar jag inte! Jag vet ju att den kostar 119:-!" sade jag

Då såg expediten sur ut. Hennes mamma också som jag såg bakom disken i dörröppningen till deras lager, de har affären ihop.

 De har ju lagt på mer än 100% !!!

Snacka om giriga!


kommentarer
Postat av: Gujan

Hej, tack för besök! Jag hann! Men det var lite svårt att hitta dig för när jag tryckte på ditt alias så visades error. Men jag tror att jag är rätt nu?

Det var bra att du inte köpte necessären. Lägger dom på så mycket får man visa sitt missnöje.

2008-07-07 @ 13:37:45
URL: http://www.metrobloggen.se/gujan
Postat av: Peaches

underbar bakgrund!!!





Ps, kolla gärna in vår blogg och tyck till om senaste inlägget. Är du "skilsmässobarn" eller inte? Berätta! (Detta är verkligen ingen reklam, vi vill bara så gärna höra dina åsikter)

2008-07-07 @ 13:40:03
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/
Postat av: Smultron

Haha, ja, jag ska göra det. Var bara så uttråkad idag så var tvungen att gå ner & kolla lite :P

2008-07-07 @ 15:01:39
URL: http://smultronsmile.devote.se/
Postat av: TantMaria tittar in!

Gujan: Japp, du är rätt nu! och jag ska ringa och kolla om jag kan beställa hem den där necessären, har telenumret till dem

Smultron: Förstår! Måste ha ngt att göra!

Peaches: tack!

2008-07-07 @ 15:04:27
URL: http://mariasbalkong.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0