Snart klar!

Nu ska jag duscha och packa lite, eftersom jag ska träffa syrran och spela golf och sedan sova över hos henne inför tävlingen imorgon! Ska bli kul!

jag är ju en sådan där som ska ha med mig massor fast det bara är en natt, och nu blir det ju extra med golfbag och annat.


Har tänkt mig att åka vid 9.30, blir nog lagom, för jag tror det tar ett par timmar dit och så hinner vi luncha innan vi peggar upp kl. 13.08. Perfekt!

Dotterns mobil fungerar igen, för nu fick jag ett mess!

Hon kommer till Sverige och hälsar på 5 dagar i mitten av juli! Kul! Det var ju ett tag sedan vi sågs! Vi ska prata mer om det ikväll, hon ringer på skype till syrran då så vi får planera lite.

Nu ska jag koppla in turbon och sätta fart här!


kommentarer
Postat av: Andrine

Tack så mcket(;

2008-07-01 @ 09:57:08
URL: http://aaas.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0