Styrketräning!

Det blev inte YNK, YNK! så länge utan jag knaprade i mig en Ipren. Ipren är ju i stort sett samma som Brufén och det är anti-inflammatoriskt, och jag tänkte att det är bra för axeln.

Det var det också, så efter frukosten så pep jag ner till gymmet. Körde inte så mycket cykel, utan mer och tyngre styrketräning för det var det som kroppen sade att den ville ha!*skratt*


Ben, rumpa och då blir ju även nederdelen av ryggen tränad med de övningar som jag kör, och det behövdes för det kändes imorse som att det nästan skulle kunna bli ett ryggskott....och det vill jag inte!

Tränade även triceps och lite bröstrygg och bröst och efter det blev det till att åka hem och duscha, och på med liniment på axeln efteråt. Sådant där som Tigerbalsam typ...


Nu känner jag mig nästan som ny!*fniss*


kommentarer
Postat av: andréa

Ha en fin dag :) .

2008-07-06 @ 12:59:27
URL: http://andreajansson.blogg.se/
Postat av: Fiaah

Hej. Hoppas du får en bra dag=). Hare gött!

2008-07-06 @ 13:06:12
URL: http://ffiaw.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0