Svettigt ska det bli!!

Ännu en kanondag ser det ut att bli här! Soligt och varmt!

Jag ska till gymmet och träna mig svettig efter frukost, och där är det nog extra varmt och syrefattigt, för där har de skruvat igen fönstren så de inte går att öppna. Det har förekommit en del stälder där, musikmaskinen försvann ett år...konstigt..och de gick tydligen in genom fönstret som någon medlem hade glömt att stänga efter sig.
Trist att ingenting får vara ifred! Det här är ju en liten förening, så det finns ju inte så mycket pengar i den, och de pengar som finns vill de ju lägga på träningsmaskiner och betala hyran.

Nu är det frukost och kaffe som gäller här, innan jag sticker iväg!

vad ska du göra idag då?

kommentarer
Postat av: Maria

Ja, idag blir det en lugn kväll - sedan en hektisk helg igen (är mitt uppe i en flytt och måste bli klar), men sen ska jag vila lite! :-) Ha det bra på gymet!

2008-07-04 @ 08:02:35
URL: http://savstrom.blogg.se/
Postat av: Rebecka

hehe, de låter ju bra!

Ha en bra dag UTE i solen :).

2008-07-04 @ 08:09:58
URL: http://kyling.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0