Tekniken!!

När vi hade kommit hem från golfen i tisdags så var vi ju helt dyngblöta efter Niagar-skyfallt som vi hamnade i under rundan, och då var det läge för en dusch. Syrran och hennes familj flyttade ju in i ett hus vid årsskiftet, och jag har inte sovit över där innan och alltså då inte duschat där heller....

De har två duschar, en i källaren och en på övervåningen, och jag tog den i källaren för "mitt" sovrum låg där också.

Ställer mig i duschen och stirrar ett tag....den ser inte ut som jag är van vid. Funderar ett tag på var jag sätter på den, och får till slut igång vattnet...som var kallt. "Fipplar" omkring bland alla konstiga grejer som finns på denna metallplatta som sitter på väggen, och helt plötsligt börjar det spruta från alla håll och kanter!*skrattar* Kallt!

Jag var tvungen att ropa på syrran och fråga hur jag ska bete mig med denna scientfictiondusch, hon kommer rusande och säger:"Jag vet inte riktigt, det är Gubben som har köpt den. Det är visst någon slags massage dusch...du blir duschad och masserad av strålarna samtidigt!"

Haha!

Vilka grejer det finns!

Vi fick på varmvattnet tillslut och jag fortsatte duschen på "stenåldersvis", stängde alltså av alla konstiga strålar och använde handduschen som satt där också...kändes lugnast så.


kommentarer
Postat av: Sandra

Teknik är så svårt!

2008-07-03 @ 14:25:35
URL: http://surasani.blogg.se/
Postat av: matilda

Hej, vad tycker du om dagens outfit?

2008-07-03 @ 14:29:39
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hoppas du får en fortsatt bra dag. :)

2008-07-03 @ 14:30:54
URL: http://artondejuni.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0