Alex Schulmans lista!

Alex Schulman listar ju vad han tycker är veckans 10 viktigaste svenskar varje söndag. Viktiga för vem eller vilka har jag inte fått klart för mig, om det nu inte är för Alex själv....

1. Daniel Westling. Alex tror att kungafamiljerna skulle må bra av lite externa gener, och så är det säkert.
2. Robyn. Hon ska ju vara förband åt Madonna i sommar. Hon är bra tycker jag också.
3. Camilla Lindberg som vågade stå för sin åsikt om den nya avlyssningslagen. Håller med om att det var bra gjort av henne.
4. David Batra som Alex tycker är ett pr-snille. ?? Jaha?
5. Leif GW Persson vars böcker ska bli film och göra honom ännu rikare. Jaså?
6.Isabelle Halling som ersätter Ernst i i "Sommartorpet". Hon verkar klämkäck det lilla jag har sett av det.
7. Kim Källström som verkade vara den enda som var laddad i matchen mot Ryssland. Jaha?
8.Elisabeth Hägglund som slutar på SVT i protest för att hon inte får ett eget program. Bra att hon gör vad hon tycker känns bra för henne, säger upp sig. Har jag också gjort.
9. Katrin Schulman som ska vikariera för Gry Forsell i Mix Megapol i sommar. Världsnyhet?
10. Linda Rosing som är ett bloggfenomen fast bloggen är fullständigt usel enligt Alex. Tja, den blir ju stor för att alla, inklusive Alex, skriver om den. Annars skulle den nog självdö.

Vad tycker du? Är de här viktiga?


kommentarer
Postat av: sophia

vad trevligt att endel äntligen ger sig till känna=)

2008-06-22 @ 22:14:22
URL: http://thesimplefool.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0