Äntligen!

Nu är jag hemma igen! Så skönt!


Jag stack en timme innan stängningsdax för att "Nisse" sade att de klarar sista timmen utan mig. Maken ville inte riktigt att jag skulle åka, utan han vill alltid att jag ska jobba full tid, han har lite svårt att släppa mig men själv kan han ta ledig tid. Men han fick ge sig!*skratt*

Inte långt hemifrån så hamnade jag i ett oväder! Det bara öste ner, blixtrade och dundrade! Jag hade på högsta hastigheten på vindrutetorkarna och jag såg ändå nästan ingenting och det var så mycket vatten kvar på vägen att jag höll på att få vattenplaning! Det hann inte rinna undan! Det var som att köra bil i en flod*överdriver bara lite*, och då tänkte jag att en amfibiebil som i James Bond-filmerna hade varit bra att ha*fniss* Och kolla på fiskarna utanför rutorna*fniss*

Jag klarade av det, man har ju oanade talanger inom det här med bilkörning,  och är nu hemma i säkerhet och här skiner solen och det är 23 grader varmt.


kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0