Åska snart!

Nu är det fixat!

Jag ska träffa medlemsansvarig nere på gymmet i eftermiddag, för att betala för ett månadskort och aktivera mitt gamla låskort. Jag kanske tränar då också när jag ändå är där, men det brukar vara lite överbefolkat på eftermiddagarna där....bättre på morgnarna.

Haha! Jag har ju ett årskort på SATS där vi har lägenheten , och här blir det ett, kanske två månadskort. Man kan ju tro att jag samlar på gymkort!*skrattar*

Men nu är jag ju ledig, och jag kan inte gå och dra benen efter mig bara för det, då blir jag tokig. Skulle få sådan träningsabstinens att Maken inte skulle vilja att jag bodde kvar hemma*fnittrar*


Jag har suttit på cykeln imorse i 30 minuter, ja inte bara suttit utan cyklat alltså, och efter att ha duschat så tog jag ut jyckarna på en 45 minuters promenad och då handlade jag även tidningarna på vägen.

Det var tur att vi gick nu under förmiddagen för nu är stora delar av himlen KOLSVART och det är kvavt, så risken för ett åskväder är ganska hög.

Nu ska jag äta lunch här, har potatis på spisen, och till det blir det matjessill och gräddfil. Mums!



Här är min träningscykel som jag har hemma när abstinenesen blir för svår.

Tränar du?


kommentarer
Postat av: Cassandra

Svar: nej fy, åska är så hemskt! Hoppas på det bästa nu :)



Kram

2008-06-29 @ 12:54:31
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Postat av: Jeanette Eurenius

Ja, jag gör ju det, men nu för tiden är det mer träning a lá naturell....

Gymtiden är förbi sedan flera år, har dock lagt åtskilliga timmar där tidigare i livet.

Nu är det hårt arbete på min hästgård och ridning som gäller, och i ärlighetens namn har jag aldrig varit så vältränad som nu.

// Jeanette

2008-06-29 @ 13:07:16
URL: http://overhogdal.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0