Bloggningstid!

Jag satt så länge vid datorn igår att jag har drömt om bloggning inatt! Det kan ju inte vara nyttigt! Jag har blivit en bloggoholic...Har legat och funderat över olika inlägg, vad jag ska skriva och vilka bilder jag ska lägga in och hur jag ska klara av att fixa till dem i Photoshop som jag precis har börjat att försöka jobba i.
Det betyder ju ännu mera tid vid datorn om jag ska göra snygga bilder också...hmm..jag kommer att bli en kutryggig dam med dålig syn och alla muskler kommer att förtvina för att jag bara sitter!
Haha!
Nej, det kommer aldrig att ske!
jag tränar alldeles för mycket för det, men ändå...vilken tid man lägger ner på bloggning. Flera timmar varje dag! Är det vettigt egentligen?

Hur mycker tid lägger du ner på det?

kommentarer
Postat av: Totte

Ja, det var värst vad du bloggar mycket. Mitt tips är att du sparar dig lite - blogga lagom! Max två inlägg/dag???



Lycka till!

2008-06-29 @ 08:32:00
URL: http://thomasjalkling.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0