Botox som hobby?!

När jag åt lunch alldeles nyss så läste jag samtidigt i fredagsbilagan till Expressen. I den står det bland annat om Linda Rosing och hennes succe´blogg, och det var en intervju med henne där hon bland annat säger att botox är hennes hobby....??? Alla har vi ju våra laster...och hobbys, men botox låter ju något udda som hobby.
Hon har allt som handlar om hennes utseende som hobby, vilket låter lite enahanda för mig, men vi är ju alla olika och det måste ju finnas plats för de flesta av oss.

Hon har bland annat tatuerat läppkonturer och ögonbryn berättade hon i intervjun, vilket fick mig att börja att fundera på hur blir det när man åldras? Hur ser det ut, dessa läppkonturer när hon börjar att bli rynkig? Hon kan ju inte dra ut skinnet hur mycket som helst heller för att hålla rynkorna borta, och hur mycket botox kan man spruta in egentligen? Det är ju ett nervgift egentligen....

Hmm...tänk att sitta på långvården, helt skrynklig och skröplig, förutom ett par jättetuttar som står rätt ut , läppkonturer som syns ordentligt och ett par mörka ögonbryn i det annars gråa och rynkiga ansiket....måste ju ge intrycket av någon slags alien från yttre världsrymden...

Nej, inget för mig iallafall!

kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0