Bra överlack!

Igår målade ju jag naglarna, och den här gången gick det bra, men för det mesta så brukar jag stöta i någonstans så det blir märken och rispor, för naglarna torkar ju aldrig. Men som sagt, igår gick det bra.

Jag hade nämligen varit till vår lilla, lokala parfymaffär för att köpa ett nytt överlack, för mitt var ju ett billigt och det var så väldigt dåligt att jag tänkte att allt annat måste ju vara bättre*fniss*

Jag talade om för expediten att jag ville ha ett bra överlack, och hon plockade fram ett och jag frågade inte vad det kostade utan sade bara att "det tar jag!". Hade en känsla av att det inte skulle vara billigt, och det var det inte heller! 120 riksdaler!

Hmm...nu var jag lite fundersam om hon bara hade plockat fram ett dyrt lack som hon ville bli av med, eller om det verkligen var bra.

jag använde det senare på dagen och det var kanon!

Torkade hur snabbt som helst, och verkar skydda naglarna så det blir inte några repor i lacken!


Man får det som man betalar för, helt klart!


kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0