Bunkerträning!

På förmiddagen så tänkte jag till! Jag ville ju träna bunkerslag och börja att putsa fönster.

Igår så var det ju fint väder på förmiddagen, och fint hela tiden medans jag susade omkring på olika ärenden och sedan när jag var klar med lunchen och kaffet och långpromenaden med hundarna, så vräkte ju regnet ner.

Då var det liksom inte läge att putsa fönster eller att åka till golfbanan för att träna bunkerslag, som just nu är mitt största problem i golfen. Problemen där brukar ju variera och återkomma med jämna mellanrum, ett tag var det ju utslagen och då funkade bunkerslagen, men just nu så är det bunkerslag jag är sämst på...igen...


Så jag packade in bagen och stack till golfbanan kl 11, då var det 26 grader och solsken, och har slagit i träningsbunkern och det gick ganska bra. Tränade lite chippar också när jag ändå var i stöten.
 Efter det så gick jag till ranchen för att träna utslag och då gick det inget vidare...hmmm...och när jag väl fick ordning på dem igen så gick jag ju inte och provade bunkerslag igen för att kolla om de var åt fanders igen, utan nu har jag memorerat bra bunkerslag!

När jag höll på med utslagen så började det att regna, men då var jag ju klar med bunkerträningen så det var ok!
Regnet vräkte ner ett tag, jag åt lunch och satt lite vid datorn och väntade ut regnet och sedan så tog jag ut hundarna på en långpromenad.
Det gäller att passa på!


kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0