"Dagens outfit" uttjatat?

Hmm...har sett att det är väldigt många bloggare som skriver om "dagens outfit"...Jag har ju bara hunnit med ett fåtal ännu så länge, men blir det inte lite tjatigt?
Jag kom på mig själv att klicka ut mig från ett par bloggar utan att läsa klart...orkade inte.
Det är väl så man får göra eftersom alla måste få skriva om det som de vill...men nog är det tjat om kläder och mode?
Är det det viktigaste här i världen? Hmmm...och skulle det vara det för de som skriver om det så är det ju bara att beklaga.
Eller hoppas de på att "bli upptäckta"? Som bloggare, fotomodell eller något annat?
Hmmm......

kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Jaa, alltid trevligt :)

2008-06-12 @ 09:49:50
URL: http://mordisk.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0