Dör bloggen under semestern?

Här öser regnet ner, så idag ställer vi inte ut några klädställningar...Kiwi ville knappt gå i gräset, hon tycker att det är lite otäckt att bli blöt om tassarna.


Golftävlingen går av stapeln den 1/7, och innan dess så ska vi träna är det tänkt*fniss* Eller jag hade inte ens tänkt på det, utan det är syrran som är fokuserad och har sagt att vi måste det*skratt*

Så vi kommer att spela med gubbsen en gång under midsommarhelgen, för då har jag ju iallafall spelat den banan en gång, och sedan ska bara hon och jag spela en gång till då. Sedan jobbar ju jag i tre dagar så då blir det ju ingen träning.

36 hål! Då gäller det att vara fokuserad!

Har läst hos några bloggare om det här med semester och bloggen....vad ska man göra för att hålla bloggen vid liv under semestern? Jag upplever att det är färre läsare och färre inlägg under sommaren, och låter man bli att skriva på några dagar så är man väl helt bortglömd...
Är dett adå ett problem?
Inte för mig som inte är någon välkänd blogg kanske, det är väl bara att börja om så att säga när man har kommit hem.
Jag har ju en bärbar med trådlöst internet, surfar på mobilnätet, så jag kan ju ta med min och hoppas på att det finns täckning dit jag ska. Om jag åker inom landet vill säga, för annars blir det ju en annan kostnad.
Så det gör jag nog i sommar.

Hur gör du?


kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0