Dra ner på vinet och gymbesök!

Efter att ha rest 20 mil i bilen, så har jag installerat mig här i lägenheten, och efter att ha rastat hundarna så stack jag till gymmet. Har ju bara tre minuter dit härifrån, helt perfekt!
Körde först 30 minuter på cykel, och sedan 40 minuters stryketräning. Ben, rumpa, lår, triceps och bröstrygg blev det idag.
Det gick bra, fast det kändes lite tungt, och det tror jag beror på att det var en vecka sedan jag tränade och det har varit några dagar med vin. Lätt hänt under sommaren tycker jag*fniss*
Det är ju inte så bra för vikten, orken och så blir det ju påsar under ögonen tycker jag..och det vill jag ju slippa! Jag riktigt känner hur alkoholen lägger sig som bomull runt magen ....hmm..
Så det var skönt att vara igång igen!

kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0