Drömsemester!

När jag fyllde 40 år så firade jag det på Barbados med familjen! Det var underbart! Vi var där i 2 veckor, solade och badade, och åkte på lite seightseeing.
Det enda tråkiga var att Gubben blev sjuk, jättesjuk, en dag efter att vi hade landat där. Influensa. Vi var tvugna att uppsöka läkare efter ett par dagar för han hade 40 grader och det ville inte ge med sig. Han fick några färgade dunderpiller, och dagen därpå var han bättre!

Nästa år fyller jag 50, och jag skulle vilja åka till Karibien igen!



Visst ser det underbart ut!





Det fanns ju en del att titta på.



Det är ju en bit att åka förstås.

Jag vill inte åka till samma ö, utan det finns ju fler att välja på.
Skulle vara så mysigt! Något att drömma om....


kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0