Erkänn!

Hur blir man en "proffsbloggare"? Och vad är en "proffsbloggare"? Någon som vet?

Jag har läst någonstans att man som bloggare bör vara aktiv och skriva minst 6 inlägg/dag, helst fler och det kan ju vara svårt att hinna med alla dagar.
Inläggen ska dessutom vara intressanta och välskrivna...hmm...intressanta? Det blir ju svårt, att veta om det är intressant menar jag, för alla är vi ju olika och är intresserade av olika saker.
Om jag som bloggare vill ha många läsare så ska jag även gå in och läsa andras bloggar och skriva kommentarer som gör att den bloggaren och andra som är inne på dennes sida blir nyfikna på mig och kommer in på min blogg och läser. det är alltså en slags kretsgång som ska till för att jag ska få många läsare.
Många läsare vill väl alla bloggare ha, iallafall vill jag ha det. Jag vet att det finns de som säger att det spelar ingen roll om det är någon som läser min blogg, men det tror inte jag på riktigt, för då kan man ju sitta och skriva för sig själv, antingen i en vanlig stenåldersdagbok eller på datorn och inte lägga ut det på nätet.
Den som lägger ut det på nätet vill ju att det ska läsas, och helst av många.
Eller hur?
Erkänn!

kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0