Ett problem?!

.Hmmm....Maken berättade för ett tag sedan när vi var bortbjudna,  att jag har en nackdel när jag säljer kläder, och det är att jag är smal och hyfsat vältränad för min ålder.... 

Det är så att många kunder väger alldeles för mycket, och är ganska runda och drar då större storlekar.


Jag drar 36-38...och de kunderna känner sig inte alltid bekväma med mig utan klagar ganska mycket på sig själva att de har för stor mage, tjocka lår och därför inte passar i kläderna men att "de är snygga på mig som är så smal och är man så smal är ju allt snyggt på en".

Det här är ju inte mitt fel, och jag tänker inte gå upp i vikt därför, men det är ett litet problem. Jag har ju märkt det själv, så jag vet ju om den här "nackdelen".....

Det har hänt att kunder har gått utan att handla någonting och sagt "nej, jag känner mig för tjock idag så jag hittar ingenting jag passar i!" samtidigt som de tittar lite på mig under lugg....


kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0