Fet bobba!!

Jag satt ju uppe ganska sent vid datorn igår igen, och har nu sovit dåligt. Jag tror att det har ett samband nämligen, ska nog försöka att stänga ner datorn tidigare och göra något annat innan jag går och lägger mig.
Dessutom så blev jag väckt 05.30 av en stor, fet bobba!!
En äckelfluga! Som surrade omkring i hela sovrummet, inte satte sig i fönstret någon gån för då hade jag ju kunnat släppa ut den. Jag gav upp vid halv 8 och gick upp och släppte ut hundarna.

Ska nu äta frukost, och här blir det fiberhavregrynsgröt, malen ingefära, malen kanel, krossade linfrön, solroskärnor, hallonsylt och lättmjölk. Har tyvärr inga bär hemma i frysen till gröten idag! Ett kokt ägg, blodgrapefruktsjuice och kaffe.
Och morgonblaskan och Morgon-TV!

Kommer tillbaka!

kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0