För lite space?

Jag har under en längre tid känt att jag efter att jag slutade att instruera i yoga, själv fåf för lite av samma vara. Då körde jag ju 5 pass i veckan för deltagare, yogade själv ett par gånger i veckan också....

Det har börjat att komma tillbaka småkrämpor och jag tror att det beror på det, så planen är nu att försöka yoga en stund, kanske en halvtimme, på morgnarna.

Idag hade ju varit perfekt! Om jag hade varit ensam i lägenheten vill säga...det är lite för lite space med två här om man vill vara lite för sig själv.

Maken har ju tv:n på för jämnan och då är det svårt att få ro att yoga.

Och var ska han vara när jag yogar? Sitta tyst på en stol i ett hörn?*fniss*

Nej, det här måste jag klura på ett tag för att försöka att lösa...


kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0