Golfträning!

Idag så ska jag och Gubben till syrran och hennes karl, för vi ska spela golf. Jag och syrran ska ju tävla på Den Stora Damdagen som går av stapeln 2/7, så vi vill träna lite innan. Bra om jag har spelat den banan en gång innan tävlingen också.
jag och syrran ska spela ännu en gång utan karlarna, och det blir nog på tisdag, sedan måste ju jag jobba några dagar.
Kul och spännande!

Vi har ju ca 15 mil dit och vi vill äta lunch i golfrestaurangen innan vi peggar upp, så vi måste starta i tid här.
Jag ska ner i duchen nu, sedan blir det frukost och sedan åker vi.

Ute skiner solen faktiskt, men de har ju varnat för skurar så det blir till att ta med regnstället.


Ha en bra dag alla, så hörs vi senare!

kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0