Gravidmode vägrar jag!


Jag är lite less på det modet som visas på många bloggar, så nu har jag startat en ny kategori: "Mode för "mogen ungdom"".
Det är ju mest mode för undomar som visas på bloggarna, och det är kläder från H&M, Odd Molly, Gina Tricot osv.
Jag vill ha och kan betala för kläder med kvalité och det tror jag de flesta kvinnor i min ålder kan.
Det är egentligen en stark målgrupp, men det verkar som att de flesta klädföretag inte har fattat det.
Jag vet iallafall ett som har snygga kläder som jag vill ha, och det är Prêt. De har kläder för den mogna kvinnan utan att kläderna är tantiga. Snygga och med kvalité!
jag är jävligt less på alla tunikor som gör att alla som bär dem ser gravida ut! Spelar ingen roll om det är en ung, smal tjej...hon ser ut som om hon är med barn! och mammakläder har jag redan haft en gång i tiden...inget jag vill bära nu.
Hur kom det sig att det här tunika-modet slog igenom? Helt obegripligt! Det är ju ingen överviktig som gömmer sina kilon i dem heller! Helt ofattbart!
Långkalsonger till klänning har jag också svårt för, det är inget som någon kan få på mig frivilligt...
När det finns snygga kläder!
Kolla!



 


Här kan ni ser mera utav kläderna!
Vad tycker du? De här kallar jag inte för tantiga kläder iallafall, och de sitter bra och klarar tvättar utan att bli vridna i sömmar och slappa i resårer!

kommentarer
Postat av: Jeanette Eurenius

Så jättesnygga kläder!!!

Du vet inte om man kan skicka efter dem från något företag?

Bor ju själv i Härjedalen och här finns inte mycket till klädbutiker :(

Kul att du hittade till min blogg!

Må så gott // Jeanette

2008-06-21 @ 21:18:39
URL: http://overhogdal.blogg.se/
Postat av: TantMaria

Ja, Prêt har snygga kläder! Men jag vet inte om de kör på internetshopping...tror inte det. De har ju egna butiker lite här och där i landet, och de finns även på NK i Stockholm.

Googla Prêt så hittar du nog deras närmsta butik hemifrån dig.

Ha det bra!

2008-06-21 @ 21:33:57
URL: http://mariasbalkong.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0