Gymträning!!

Jag hade ju en tid på gymmet kl. 17.00 då jag skulle möta den medlemsansvarige i kraftsportklubben, för att betala ett månadskort.

Strax efter klockan 15 fick jag ett mess från honom där han frågade om jag kunde klockan 16 istället. Jag sade att det passade bra, för det var bättre för mig om man nu tänker matmässigt, och det gör ju ALLTID jag*skratt*.

Jag började att förbereda maten här, värmde upp ugnen och kastade in ett par bakpotatisar som jag tänkte kunde få bli klara medans jag tränade. Då messar han igen! "Du kan komma nu om du vill för jag är på gymmet!"

"Ok! Kommer!" svarade jag och bytte om och fräste ner.

Jag fanns inte kvar i datorregistret, det var ju 3-4 år sedan jag tränade där, så han fick ta nya uppgifter. Jag köpte kort för 2 månader, och där är det så bra för de har kortlås! Jag kan ju träna när jag vill från 06.00-22.00, vilken dag som helst.

Det har faktiskt hänt att jag har tränat både julafton, nyårsafton och midsommarafton där förut. Jo, det är sant! Så´n är jag!*fniss* Tränade ju på morgonen så allt annat hanns ju också med de dagarna, så det är inte så farligt som det låter;) Det gäller att inte stressa upp sig.

På de andra gymmen går ju inte det, för då är de stängda för att personalen vill vara lediga.


Nu tränade jag styrketräning i 45 minuter, och när jag kom hem var maten i stort sett klar. Jag duschade, stekte på två pepparbiffar, kokade grönsaker, gjorde vitlökssmör och så VIPS var middagen färdig!

Bakad potatis med vitlökssmör, pepparbiff och blomkål och haricrtes vertes. Vatten till. Mums!


kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0