Helt otroligt!

Dottern är så duktig! Och att hon orkar att hjälpa sin gamla mamma utan att klaga ska hon ha en eloge för!
Hon har hjälpt och försökt att lära mig lite om bildredigering. Jag kan ju inte så mycket, och hon bor ju inte hemma nu, utan hon pluggar ju på universitet i England, så det är ju ett visst avstånd mellan oss kan man säga.
Men då har hon installerat ett program, och jag samma här på min dator, så hon kan kolla vad jag gör och rätta till mig! Helt otroligt! Hon kan skriva på min dator!
Så vi har lektioner i photoshop, jättebra för mig!
Hon har dessutom rensat vår dator medans vi åt middag....vilken toppentjej!

kommentarer
Postat av: glitterandbling

roligt :)

2008-06-21 @ 19:27:53
URL: http://glitterandbling.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0