Hjärnträning!

Jag sitter och tittar lite på fotbollen, eller rättare sagt på de spanska grabbarna för några av dem är ju riktiga godingar!
Har ni sett spanska målvakten? Inte illa!
Jag har också tränat hjärnan med ett par sudoku, ett svårt och ett supersvårt, som jag klarade av och det känns ju bra. Hjärnan behöver ju också sitt som resten av kroppen, annars kanske den saggar ihop helt och hållet och det vill jag ju inte.
Har gått med hundarna en längre sväng på kvällen och det var fortfarande varmt! Det är så skönt på sommaren tycker jag!

kommentarer
Postat av: Lena

Hahha Jo risken för förfalskningar är ju ganska stor faktiskt, kolla länken så säger jag bara, det är illa att det kan vara så lätt att förfalska ett pass...

2008-06-29 @ 22:08:21
URL: http://lenizkleniz.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0