Horoskopet imorgon!

Mitt horoskop för imorgon säger:

Tur
Tecknen indikerar en liten vinstchans när det gäller spel idag. Chansen är dock inte mycket högre än vanligt och du riskerar att bli besviken.
Hälsa
Din förmåga att vara stabil i din hälsa gör att du oftast håller dig frisk.
Ekonomi
Att idag tänka långsiktigt kan vara lyckosamt för dig och din ekonomi. Du bör undvika ett erbjudande om snabba pengar.
Arbete
Du avundas de andras goda arbetsmoral när du själv mest sitter och rullar tummarna. Du verkar inte få mycket gjort idag.
Kärlek
Du tycks längta efter ömhet och romantik, men idag handlar det mest om praktiska ting. Tiden har blivit ett hinder.
Relationer
Dagen ser ut att bli livlig. Det är många som vill ha med dig på olika evenemang.


Hmm...jag kanske ska köpa en trisslott? Eller vinstchans i spel kanske gäller golfen? Ha! Imorgon går det bra alltså! Hmm...undras hur det går på själva tävlingen på onsdag då? Får kolla det imorgon!

kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Jag stressar nästan alltid på morgonkvisten..eller rättare sagt. Jag stressar inte alls o därför får jag vääääldigt brottom på slutet ;)

2008-06-30 @ 16:53:24
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: TantMaria

Ok! Kanske en bättre tidsplanering?;)

2008-06-30 @ 17:49:29
URL: http://mariasbalkong.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0