Horoskopet säger!

Jag kollade på mitt horoskop för dagen, och det var ju inte särskilt upplyftande.

Det stod så här:

Tur
Du har tur i smått men chansen till lönehöjning eller större spelvinst är just nu mycket liten.
Hälsa
Du hinner inte riktigt med att motionera och finner dig också dåligt motiverad.
Ekonomi
Du är inte alls intresserad av din ekonomi idag. Det som har med pengar att göra tycker du bara verkar vara besvärligt.
Arbete
Något gällande arbetet kan kännas beklämmande och därför hämma dig i din situation. Dina arbetskamrater verkar undvika dig.
Kärlek
Dina känslor kan få sig en törn idag när ett närmande från din sida inte alls får önskad effekt. Du gör nog bäst i att ligga lågt ett tag.
Relationer
Dagen ser inte ut att bjuda på något utöver det vanliga. Du och dina vänner har det som vanligt trevligt ihop.



Ingen höjdare till dag ser det ut som, om jag nu väljer att tro på det;)

Hur är det med dig? Tror du på horoskopet? Gå in och testa dig här!  Jag har den även som länk.
Och du, glöm inte att bokmärka min blogg! ;)

kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0