Hund som dammsugare?!

Jag har precis varit ut med hundarna, och den väg vi brukar gå börjar med en gräsmatta på kanske 20 meter. Det tar oss en "kvart" för att komma en meter, för Kiwi är som en dammsugare*skratt* Helt otroligt! Hon är som en spårhund fast en mini.Kanske går att använda henne som dammsugare inne också? Hmm...fast...de släpar ju in en massa grus och gräs och pinnar och löv och....det verkar inte funka inne*fnittrar*


Vi mötte Pitbullfröken, som bor i lägenheten bredvid,när vi skulle in i hissen idag igen, men hon brydde sig inte alls om mina hundar, utan bara släpade sin husse vidare, och jag tycker att det är en lättnad. Man vet ju aldrig...ha ju läst så mycket om sådana hundar...hur det slår runt i huvudet på dem och så biter de bara ihjäl någon stackare som de råkar stöta på.

Här ska det bli en nyttig frukost innan jag sticker till gymmet, och eftersom jag är något av en hälsofreak...då och då*fniss* så blir det:
fiberhavregrynsgröt, 1msk malen kanel, 1/2 msk malen ingefära, 1 msk krossade linfrön, 1 dl blåbär, lite hallonsylt, lättmjölk. 1 kokt ägg, blodgrapejuice och KAFFE. MUMS!


kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0