Ibland undrar jag!

Ibland kan jag undra lite hur folk är funtade. Nu går alla och väntar på vår stora sommarrea. Och idag kom det in en kund, en kvinna, som brukar komma då och då som de flesta av våra kunder. Nästan alla är "stammisar" och förväntar sig någon slags vipbehandling....

När hon fick höra priset på en klänning sade hon: "Nej, det ger jag inte!" jag förklarade att härinne har vi inte något nedsatt utan det finns inne i rearummet och pekade med hela handen i rätt riktning. Då säger hon: "Men det är ju bara två veckor kvar! Du kan ju sälja till rea-pris nu!"


Vad är det med dem?

De får väl komma till butiken när det är rea, ska vi sälja till reapriser lite då och då till olika kunder för att de inte kan komma på rean?


Ibland funderar jag.....


kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0