Inte alla hönsen hemma!!

Det är dags för mig att gå och knyta mig, så att jag är pigg imorgon! Vi ska ju spela 18 hål som träning då, och det är 15 mil för mig till just den golfbanan. Det är på vägen hem till syrran, och jag ska ju knoppa hos henne imorgonkväll.
Jag fick veta av henne nyss att vi ska upp TIDIGT på onsdagmorgon då det är tävlingsdag! Ska vara på golfbanan kl. 07.00! Det betyder ju uppgång ca 05.30....hmm...och det gör jag alldeles frivilligt. Kan inte ha alla hönsen hemma....borde få göra åtminstone den Lilla Sinnesundersökningen.

Kanonstart kl. 08.00 och alla tävlande går ut på alla hål samtidigt. Spännande!

Hoppas att ni får sova gott allihop! Godnatt!

kommentarer
Postat av: Junitjej

Det skulle vara gulligt av dig om du vill rösta på mig här i den högra röstningsspalten:

http://www.theguide.nu/bloggtoppen.htm

2008-06-30 @ 22:54:06
URL: http://junitjejen.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0