Kommentarer!

Visst är det kul att få kommentarer på bloggen! Det tror jag att alla bloggare tycker, men när man får flera sådana som: "Ha en bra dag!" kan man ju börja att fundera.
De flesta bloggare har ju säkert hört att för att få många läsare så ska man läsa andras bloggar och kommentera.

De här som går in och skriver:"Ha en bra dag!" har ju säkert inte ens läst vad man har skrivit, utan de har säkert bara gått in hos flera läsare, en efter en på listan, och skrivit samma kommentar hos alla.
Det finns en annan kommentar som är vanlig också: "Jag gillar din blogg!"

Något andefattigt tycker jag!

Hmm...jag orkar inte ens gå in till dem tillbaka och skriva : "Detsamma!"....

Vad tycker du?

kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0