Kul med egen bloggdesign!

Nu hamnade jag ju framför datorn igen! Jag håller ju på med min design av bloggen, och funderar nu lite över headern. Har fått en bra sida av dottern med allt möjligt på, s¨å där kan jag säkert hitta något roligt tänkte jag. Och det gjorde jag!
Jag har hållit på att göra en header som skiftar i färg, från starkt till svagt, om ni förstår vad jag menar. Har provat flera olika, jag måste ju träna lite innan jag bestämmer mig för vilken jag vill ha. Det ska vara något i mörkt blått tror jag, som successivt blir ljusare åt ena hållet. Hmm...eller kanske mörkar upptill och ljusare nertill?
Kanske en annan färg än blått, något som passar till bakgrunden jag har?
Nu blev det mycket att tänka på här! Men det är kul!

kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0