Längtar efter att spela!

Det händer ju saker ute i världen.

Det är ju en del naturkatastrofer nu, bland annat i Iowa i USA, hörde jag på nyhetsmorgon imorse. De har ju haft översvämningar där för inte så länge sedan har jag ett svagt minne av, och nu var det något om en tyfon....som hade tagit sin väg rakt igenom ett scoutläger för pojkar....

Jag längtar redan ut på golfbanan, men nu dröjer det ett tag för nu jobbar vi ju i tre dagar.

Sedan när vi har stängt affären på lördag ska vi på fest, återkommer om mera info om detta senare. Så vi åker hem först söndag eftermiddag skulle jag tro, och vi lämnar golfbagarna här.

Nästa vecka är det ju bara en arbetsdag för oss, och det är torsdag. Fredag är det ju midsommarafton och på lördag blir det ju då midsommardagen....inte så många som skulle få för sig att shoppa kläder då, så vi har stängt.


kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0