Leva i nuet!


Jag har faktiskt kostat på mig en "köpe-bulle" när jag var ut med hundarna på husspaning på eftermiddagen. Bulle kanske inte är rätta ordet, det var en typ av "winer-bulle", en bulle med gul kräm i mitten. Satte på kaffe när vi kom hem och satt och njöt av det på balkongen i solskenet. Läste tidningen och viftade på tårna! Hur skönt som helst!
*fniss* så det var det jag gjorde.



Man ska ju ta vara på och leva i nuet!

Efter det så hade jag tillräckligt med kraft att städa lite, innan jag åt middag här. Stekt laxfilé med kokt potatis och smör och haricortes vertes. Grovt salt på. Mums!

Har hunnit med en skogspromenad också, väldigt skönt med naturen....Finns många, stora  grönområden i det här samhället trots närheten till Stockholm. Man skulle ju kunna tro att det bara består av betong, men så är det inte alls.

Väldigt rogivande....zzzzzz....


kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0