Mörk choklad!

Jag älskar mörk choklad!
När jag är lite sugen, vilket oftast är på helgerna, så tar jag en liten bit mörk choklad. Jag har aldrig varit någon godisråtta, inte ens som barn, utan kunde spara godis i flera veckor till min lillasysterns irritation. Hon åt upp sitt genast och ville sedan ha mitt såklart, vilket hon inte fick. Kunde ju vara bra att ha sedan;)
Ljus choklad är jag inte så mycket för, eftersom det är alldeles för sött för mig. har provat flera olika sorters mörk choklad, och den jag gillar just nu är:
 


Marabous Premium 70 %! Väldigt god!



Det har kommit en ny smak nu också, men den har jag inte provat ännu. Men det ska jag!

Jag har provat Lindts choklad också, men den är inte lika god. Jag tycker att den har en konstig eftersmak...
Mörk choklad är gott till ett fylligt rött vin!

Har du provat det?


kommentarer
Postat av: Erika

Den är god! :D

2008-06-17 @ 22:19:45
URL: http://ikans.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0