Mycket om och men!

När jag klarade av 36 i handikapp i onsdags så kunde jag inte logga in på datorn på Arlanda stads golfklubb och ändra handicapet själv. Såklart. Det visade sig att den funktioenen finns inte när man är en +...utan det kan man göra själv sedan när man väl har det officiella handicapet som 36 är.

Vi, jag och Maken, försökte några gånger innan vi bad en av tjejerna bakom disken att hjälpa oss. Hon knappade febrilt på datorn och sade att "nu är det fixat!".

Då ska det stå att jag har 36 när jag loggar in på golf.se. Frid ocj fröjd.

Så fick jag ett mess av syrran idag där det stod: "Har du ändrat ditt handicap ? På datorn står det att du fortfarande är 36+!"

Va?! Jag ska ju tävla...

Svarade att det fixade de på Arlanda stad i onsdags....Ringde Arlanda stad för att kolla, och nu var det en kille som svarade. Han gick in på datorn och sade: "Nej, du är fortfarande 36+" "Jamen, en av tjejerna hos er hjälpte ju mig i onsdags och sade att det var fixat"

"Nej, det går inte. Det måste din hemmaklubb fixa"

Jaha?! Vilket system...vi är medlemmar i Idre golfklubb i år.

Ringde Idre Golfklubb och där var det en trevlig tjej som äntligen fick någon ordning på det efter att hon ringt till Arlanda stad!

Skönt!


kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0