Mystiskt?!

Helt j-a obegripligt!

Jag har letat i hela huset! Den är borta! På hemväg så köpte jag Aftonbladet med bilagan på Statoil, och när jag kom in så lade jag den på köksbordet. I samma veva så började jag att plocka undan utan att tänka på det eftersom jag tyckte att det var så rörigt, och slängde då en massa gamla tidningar och papper och tomma kuvert i en kasse i stora skafferiet. Den åker ju jag och tömmer i en conteiner vid sopåtervinningen med jämna mellanrum.

Nu är bilagan försvunnen!

Har kollat i kassen, men där är den inte! Finns ingenstans!

Hmm...har vi ett spöke här tro? Som har snott den? Hmmm....


Eller är det så att jag har drabbats av Alzheimer´s heavy nu och inte Light?


kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0