Nu när jag har klarat det!

Mål måste man ju ha! Och nu när jag har klarat 36 så har jag ju en del mål, tävlingsmänniska som jag är.

När jag är under 30 i handicap så tänker jag köpa ett nytt golfset har jag precis meddelat Maken!*fniss* Det blir inte billigt!

Jag har en förkänning av att King Cobra passar mig, för jag har en driver och en rescue därifrån, och de går som spjutet! Men jag ska naturligtvis prova andra märken också hos ett pro som förstår sig på det här.

Då blir det en nytändning och jag får lite vassare klubbor, som när jag har lärt mig att hantera dem, kommer att hjälpa mig att sänka mitt handicap ännu mer.

Sedan finns det ju andra fina saker att köpa också*skratt* Idag har jag sett en snygg golfkjol jag kan tänka mig att köpa! 699:-...det vet inte Maken ännu*fniss* Finns ju mycket annat snyggt också...det här är bara början och det vet ahn inte ! HAHA!


kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0