Ny dag!

Kiwi väckte mig 20 minuter innan mobilen skulle ringa, och sade att hon ville ut. Väl ute så gör hon ingenting särskilt, utan hon vill äta gräs!

Väcker mig för att hon vill ut och äta gräs som en annan kossa!!

Hmm...så är det att ha husdjur....

Ute är det soligt men det känns lite blåsigt och kyligt ändå, måste fundera vad jag ska ha på mig. Hmm...klänning eller byxor? Hade tänkt klänning men när jag kände kylan så började jag att fundera på byxor, linnebyxor....

Frukost och kaffe blir det såklart efter det, jag gör mig alltid klar innan frukost när jag ska jobba för då ser jag hur mycket tid jag har kvar.
Vi jobbar ju i butiken idag igen, och det blir säkert mycket folk och det redan tidigt så jag skippar min träning nu på morgonen.


Dags att sätta fart!

Vad ska du göra idag då?


kommentarer
Postat av: Victoria

God morgon :)

2008-06-27 @ 07:13:32
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Sofia

man känner ju att man tränat bra hårt om man har träningsvärk iaf :) Hoppas du också får en bra dag! :D

2008-06-27 @ 07:19:24
URL: http://fialottaa.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0