Ny kategori hos TantMaria!

Jag lägger till en ny kategori: Skönhet.

Inte för att jag kommer att skriva så mycket om sminkprodukter, utan det blir nog lite allt möjligt i den kategorin.
Jag tycker och tror nämligen att skönhet och hälsa hör ihop, så om du tar hand om dig själv så blir du "vackrare", mer energifylld och sänder ut positivitet!
Ta hand om sig själv kan man ju göra på många olika sätt, och jag tror att man ska kombinera flera för att få ett bra resultat och framför allt, att må bra.
Ett sätt är ju att smörja in sig med en skön olja, och i mitt fall så blir det idag Mandelolja. Den kan man få att dofta gott genom att tillsätta några droppar eterisk olja, till exempel jasmin. Mmmm!

kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0