Nyttig frukost!

Jag har sovit som en gris! Och är pigg som en lärka!*skratt* Hungrig som en varg!*fniss* Gått igenom hela faunan snart..

Det var lite svårt att somna, Putte trampade omkring, jag tror att han hade tråkigt, så till slut stoppade jag i ett par öronproppar. Sedan har jag sovit och vaknade inte förrän kl. 08.40!!


Har precis rastat hundarna, soligt ute, och ska nu äta frukost.


Här blir det gröt, lättmjölk, blåbär, sylt. Kokt ägg, blodfruktsgrapejuice och kaffe.

Sedan ska jag till gymmet!

Godmorgon!


kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-06-25 @ 09:00:35
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha en bra dag!

2008-06-25 @ 09:10:30

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0